Wednesday, December 14, 2011

~~ walimatulurus aishah & amri ~~

hari sabtu lepas,dapat undangan dari cik amri,bekas penolong pegawai tadbir di tempat aku bekerja..skrg dia dah dapat jawatan tetap kat pendaftar...dapat tetap,terus kawin erk...yelah ekonomi dah kukuh kan...semua org pun akan buat begitu,tul x?...

cantik kan kad kawin ni?...simple jer tapi cantik....suka2.....

majlis ni dibuat kat kolej 5,upm...aku g ngan adik aku ila,en hubby aku keje..konvoi sekali ngan labmate aku,kak g n anak2nya..menu dia,nasi beriani n nasi putih dan lauk2..x plak aku amik gambar...dah x ingat apa menunya....
tema pink....kedua2 pengantin pun hensem n cantik...yg isterinya keje kat bendahari zon fakulti aku...SELAMAT PENGANTIN BARU AMRI & AISHAH....

x bnyk gambar aku amik,sbb nak cepat ke kenduri seterusnya kat sg besi..saudara bau2 bacang punya majlis,iaitu adik pada sepupu aku..menantu makcik aku punya adik,eh kome paham ke idak nih?...haha ..paham2 je lah yer....

Post a Comment