Friday, December 23, 2011

~~ sukaneka jabatan fizik ~~

dah nak masuk hari sabtu balik,baru nak citekan,heheh....k lah,sabtu lepas menjadi jugak plan yang dirancangkan wlaupun dalam masa yg singkat, hanya seminggu untuk menyiapkan segala persiapan start dari miting yg dah lewat diadakan tuh...hasil kerjasama semua pihak dapat juga diadakan acara ini...walaupun dah ujung tahun,leh masuk aktiviti kelab untuk tahun ini..actually,ini adalah anjuran kelab jabatan kami iaitu Kelab Warga Fizik...

diadakan bertempat di Kelab Komuniti Tasik Cyberjaya...on the day,ramai jugak yg mengadakan aktiviti kat sini..meriah lah tempat tuh...

pagi2 kami dah sampai,org logistik belum sampai..sempat g ibu,adik aku,ila n kak mariah,opismate berposing2 sakan..hehehe....

eceh,eceh....ammar naik buai spenda erk,hihihihi.....ammar ngan adik aku no 2,ila...adik yg lain2 x dtg..en husband plak keje....

bila dah sampai van logistik,
aku pura2 sibuk,eh betul sibuk k...hahah...time pendaftaran nak bagi souvenier pada semua yg hadir....setiap family akan dapat jam,kanak2 akan dapat goodies gula2,yg remaja,dapat mug dan pasangan dapat sehelai tuala....

ni yg aku dapat...i like dua2 warna pink...hihihi....

time aku buzy,ammar ibu aku jaga..sian anak mama,penat eh...nak tido pun x selesa ye sayang..tapi yg best nyer ammar x de buat perangai,melalak2,menangis2 ker.. good boy ammar ni...
makan time..sarapan pagi bihun letak telur n sambal,tengahari oder nasi ayam dari food court cyberjaya..dekat jerk,sebelah tasik ni....
sukaneka bermula...ada acara kutip gula2 untuk kanak2 bwh 6 tahun...aryanna buat hal lagi,x mo main sukan nih..sama seperti masa acara sukan kat sekolah dia dulu..melalak2 x nak main,hasihhh geram aku..anak2 org lain ,ok jer laju jer kutip gula2 tuh,hihi...pas tuh ada acara masukkan rotan dalam gelung,boling budak dan untuk dewasa acara main dart...aku n ibu aku masuk acara main dart wanita dewasa..tapi x menang pun,huhu..padahal ibu aku dah penah main,entah cam mana x leh menang gak,kuikuikui...

nak tunjuk jugak tuh aku baling dart,walaupun x menang hahaha..special sikit aku ni,org semua baling guna tgn kanan,aku tgn kiri jadi kurang skill sikit lah..hahah...klu x reti baling,cakap jer lah x reti shida oiii..hihi...
pas tuh ,acara bola tampar pantai lak...bukan lah tepi pantai yer,letak pasir ala2 pantai jer,hihi...ibu aku join..ibu aku nih memang aktif,semua acara dia join kecuali futsal sbb kami balik awal pas tuh nak ke seremban ada kenduri kawin...group ibu aku menang,yay!!!!....

acara penyampaian hadiah..ary walaupun x main acara tuh,tapi untuk kanak2 tetap semua dapat hadiah...

mama n ary tersenyum gumbira mcm lah dapat hadiah no 1..hihi....
team volleyball ibu..hihi..bergambar sebagai juara...dia sorang jer pempuan..heheh....

pas abis sukaneka,bergegas balik siap2 nak ke kenduri bakal adik ipar aku punya adik di sendayan,seremban....x g x best lak,sbb kami kenal rapat kan...

No comments: