Thursday, December 8, 2011

~~ survey time ~~

kan dalam enrty semalam,aku cite hari ni ada miting tuk hari sukaneka jabatan fizik..so,tadi dalam kul 11 lebih,aku n opismate g survey tempat bakal nak diadakan sukaneka tersebut...iaitu di KELAB KOMUNITI TASIK CYBERRJAYA...bersebelahan dengan majlis perbandaran sepang...aku rasa x ramai yg tau tmpat ni la...sbb tmpat dia mcm tersorok masuk jauh ke dalam...tapi sape yg biasa area cyberjaya mgkin ok kot....kat sini ada mcm2 facilities yg disediakan seperti gelanggang futsal,swimming pool,tennis court,badminton court,gymnasium,play ground,dan mcm2 lagi lah..utk rate dia boleh rujuk kat sini,http:////www.cyberview.com.my/kkttc...tasik dia pun cantik jugak....nanti ada jugak sukan rakyat untuk kanak2 mengikut peringkat umur...

ni gelanggang futsal..sejam rm 50.00....ada 2 court....

tasik yang cantik..luas mata memandang....

playground dia..budak2 mesti syiokk main kat sini ..smpai x ingat nak mkn..tgk la nanti,konpom..hihi....


swimming pool..salah satu tempat yang menarik perhatian kanak2 gak ni...
Sunday & Public Holiday Rates (8.00am - 8.00pm)
Swimming Pool (Adult) *
RM 5.00
Swimming Pool (Children) *
RM 2.00
rate dia pun ok,x lah mahal sgt kan...


so,pas miting tadi dah konpom dan buat pada 17hb ni..skrg bendahari akan mula mengutip sedikit sumbangan dan setiap ajk akan menjalankan tugas2 yg telah ditetapkan...


nota kaki :aku x tau la boleh hadir ke x,sbb en hubby keje,nak ajak adik aku lak,diaorg ada kenduri di nilai,bakal adik ipar aku,adik perempuan dia kawin...huhu...x best lah klu x dapat join sukaneka ni...

No comments: