Thursday, December 29, 2011

~~ so suwettt ~~

ala sweetnyerrr anak bujang mama ni tido..gambar ni diambil pagi tadi...selalu nyer,kalau mama dah bgun ammar pun mesti bangun sama...gara2 dah pandai lewat tido malam skrg,bangun pagi pun lambat...x penah ammar tido mcm ni..selalu setia jer kepala dia kat atas bantal tuh...alih2 bangun pagi tadi tgk dah meniarap mcm ni..bila masa dia berpusing meniarap mcm ni entah...tapi sejak 2,3 hari ni,ammar dah berubah masa tido dia...malam2 dah tido lewat..hampir2 kul 12am lebih baru nak start ngantuk merengek2...aktif bebenor bergerak ngan walker dia tuh...kul 10 lebih si kakak dah tido,hmm main lah si ammar ni sorang2...meneroka sana meneroka sini.....klu dulu kul 9.30 - 10, cm tu dah selamat berlayar dah...terpaksalah mama n ayah tahan mata jugak berjaga selagi si ammar cute ni x tido2 kan...

tgk ammar masih tido,terpaksa mama angkat juga si ammar bwk turun ke bwh..nak tukar kan pampers dia sebelum antar ke pengasuh..bila dah angkat,automatik terjaga lah si ammar nih...tgk2 kat mata dia,mcm ada sedikit bengkak,x pasti sbb apa...adakah sbb dia tido meniarap ker,atau kena gigit apa2 ker...hmmm....tgk balik ni,adakah masih bengkak kan....


notakaki: esok check up ammar 5 bulan...excited nak tgk bape berat dia..skrg dah start bagi ammar mkn sikit2....huhu...sbb tgk dia minum susu mcm x kenyang jer....bila time kakaknya mkn,si adik yg teruja lebih..hehe...
Post a Comment