Wednesday, December 14, 2011

~~ dugaan melanda ~~

semalam aku cuti,so hari ni baru start keje..rasa mcm hari isnin lak,ada sikit2 terkena monday blues tuh,hihi...semalam cuti uruskan pasal hal insurans arwah ayah tu...kena g mahkamah syariah tuk dapatkan sijil faraid..ok2 bukan pasal hal tu aku nak cite,tapi pasal......sedihnya aku weiii...abis basah fail2 aku...fail penting gak tu...fail pengendalian amali libatkan hal student,klu pasal hal lain aku x kisah sgt...


smlm, on da way g petaling jaya,dpt call dari oficemate,kata lab aku banjir..actually bukan banjir,tapi paip bocor kat syiling lah...air dari lab kimia tngkat atas...abis semua fail2 aku...lab punya lah besar,kat tmpat aku letak fail tu lah dia nak bocor,hangin aku..bocor lah tmpat lain,hehhe....sib baik,kwn2 aku dah tlg bersihkan semalam,klu pagi ni katakanlah aku dtg pagi2 bukak2 lab,tgk2 basah semua,maunya aku meraung2 kat situ jugak,kihkihkih....

tu rupa siling yg dah dibukak oleh opismate aku...paip dalam tuh yg bocor..selalu terjadi benda ni kat lab aku ni,tapi kat paip area lain,nih terjadi betul2 tempat aku letak segala mala fail2 aku....oh dugaan sungguhh....memang nak kena buat pembaharuan betul pada paip2 nih..dah berapa tahun dulu x penah buat pertukaran,mana paip x reput semua..kat atas lab aku nih dah lah lab kimia,sure pakai chemical semua..adoiii....

fail course lab aku,phy 2001 fizik am,abis basah semua,soalan tuto,skema jawapan,cth2 soalan exam...tapi nasib ada backup dalam pc...x ralat sgt....


semua aku keringkan atas meja jer..minggu nih student dah abis amali,mujur lah...leh lah buat meja amali tuh tmpat pengeringan,hihi....



notakaki : terima kasih pada tukang lap2,mop2,kemas2, lab aku semalam..pagi ni aku dtg cuci kaki jer sambil buat2 terkezut..haha...(padahal dah tau pun) ....

No comments: