Thursday, December 1, 2011

~~ sikit je lagi ~~

apa yg sikit je lagi tu ha???...heheh....actually,esok aku akan menghadapi last paper untuk kursus bridging sesi tahun ini...fuhh sekejap sungguh rasanya,pejam celik pejam celik dah nak abis pun buat selama2nya ...berdebar tunggu result la plak...pas ni pasti akan rindu2an kwn2 sekelas,rindu2an sama pensyarah,rindu2an rasa stress baca buku masa nak exam,rindu2an semuanyalah...masa nak exam paling best kalut2 masing2 dok gunting nota buat toyol,salin formula bagai...mcm la reti nak pakai formula tu kan, heheh... pada anak2 jgn ikut cara tauladan yg x elok ni k...jujur pada ilmu..mama2 yg dah tua ni x pe,dimaapkan..hihi...keadaan darurat...

so,pas hari esok,rasa kelegaan yg teramat sgt..x sabar tunggu hari esok..hihi..satu hari esok opis aku ada wat majlis pelancaran fizik 360....so satu hari dah kena duduk kat majlis tuh...bila masa la aku nak study ni?...dah la last paper,mesti nak buat yg terbaik...baik la sgt..hihi...jwb nya malam ni aku kena bersengkang mata la hadap buku dah nak muntah rasanya weii...

skrg tgh sibuk nak buat powerpoint tuk pembentangan hari isnin ni..apa satu pun x start lagi,baru nak cari bahan...last minit baru nak buat...

apapun,aku dah x sabar nak menjalani rutin normal yg dah lama aku tinggalkan sejak aku ada bridging program ni....nak baca novel,nak pegi jalan2 cuci mata,nak tido puas2 eh jgn mimpi la shida kau kan dah ada anak,hihi...horayyy...dah abis ...merdekaaaaaaaa.........2 tahun rasa hidup tersangatlah kelam kabut...x sabr nak jwb exam esok..hihi....

nota kaki : ombak rindu dah start main di pawagam..apekah petanda itu?....tau2 jer aku dah merdeka,tayangan dia pun start...

No comments: