Wednesday, February 15, 2012

~~ penang mood ~~

huhu,setelah lama sepi dgn entry,akhirnya hari ni dapat gak lepas gian nak mengarut kat sini,hehe...sibuk mengemas dan angkut2 brg berpindah lab..almaklumlah minggu depan semester dah bermula...
yiiihaaa,malam ni mama akan bertolak ke penang...ada lawatan kemahiran saintifik ke USM..esok dan lusa mama dapat pelepasan ke sana....jam 11 malam ni kene berkumpul di foyer fakulti mama...baju apa pun x packing lagi,hoho....dalam kegembiraan tu,mama rasa sedih juga nak meninggalkan buah hati mama,si kakak n si adik...duduk molek2 deh dgn mak tok yer...en husband lak jgn nak berangan bujang..sila melawat dan lihat keperluan anak2 k..huhuhu....


bakal dtg ke sini..x penah lagi g penang..alang2 leh mencuci mata sekali kat sini..huhu...

pasti mama merindui kamu berdua..mmuahhh..dok baik2,jgn nakal2 k..setakat skrg si kakak belum tau lagi mama akan outstation..dok fikir macam mana nak ckp kat dia nanti,sbb klu terus trg dia mesti nak ikut punya..kakak2....


p/s penang apa yg best eh?...nasi kandar ? jeruk2 nyer ? pantai nya?...ferinya dan jambatan nyer ?....semua terbaiklah fuhhh....

Post a Comment