Monday, January 30, 2012

~~ cuti lagi,tapi benornya dapat MC ~~

hehe,apa punya tajuk daa...yg pasti hari ni aku bersiaran dari umah jer...sbbbb aku cuti tapi MC...kahkah...apa kes nih?...huhu....anakku si ammar plak kena chicken pox,huhu dugaan2....dulu si kakak yg kena,skrg si adik lak yg kena..sian si comel nih,mlm tadi x berapa lena dia tido,asyik merengek2 jer,x sedap badan,badan panas....smlm pegi klinik mesra,dapat lah MC 2 hari dan esok...hari rabu aku memang amik cuti,dan doc kata leh sambung MC nanti,dtg balik hari khamis ptg..yuhuuu...jimat cuti I seh..bukan pe,masa kakak kena dulu,lebih seminggu gak aku dah cuti,ni nak cuti lagi,dah lah cuti x bnyk..nak simpan raya g kan...mujur dapat MC ..tima kasih doc...huhu...
tgh tido tadi,jenuh aku nak tidokan dia,x mau lena2..asyik merengek2 jer....nampak x bintik2 merah di muka tu?...sian ammar....bintik di muka amar lebih bnyk berbanding dgn kakak dia dulu....belum tgk kat bdn dia g....

ni gmbar semalam on da way nak ke umah ibu dalam kete,tido lagi...sian dia,lemah je tgk...apa2 pun kerna mu sayang mama sanggup buat apa saja,bersengkang mata siang malam untuk jaga kamu,mama doakan kamu cepat sembuh ye syg....AMINN...mmuahh syg anak mama...
Post a Comment