Thursday, January 19, 2012

~~ 6 bulan sudah ~~

kejap jer masa berlalu..dah 6 bulan pun usia anak bujang mama sorang nih...smlm,ammar demam n selesema..ingat nak kena chicken pox jugak,tapi tgk kat bdn x de pun naik bintik2 cam kakak dia..x tau lah kan kot2 belum kuar,huhu...hari ni,demam ammar dah kurang sikit..mgkin demam sbb nak belajar sesuatu yg baru kot....
si budak encem comeyy dah berusia 6 bulan 4 hari...dah pandai senyum lebar2 gitew...geram tgk si budak tecik nih....

dah pandai mengamuk tau skrg,bila kita amik sesuatu brg dari dia..dan2 terus nangis memberontak,tapi nangis kejap je la..pas tu dok senyum2 balik..hehe...dah menjulur ke depan dan ke belakang dgn lajunya...tgn tu x pandai dok diam..nak mencapai brg je kejenya..cth smlm,aku g kedai kasut nak beli kasut la konon,sbb sandal aku dah putus,huhu..dukung la si ammar ni ,tup2 tgh memilih ni,aku dgr benda jatuh,rupanya kasut mahal jatuh sehh..hahha..penangan si tgn ammar nih,haha..semacam jer cina tu pandang aku..dah tu terus blah,x jadi beli..kahkah...


dah nak angkat2 punggung gak tuh,nak merangkak kot..gigi lum ada g...tapi dah start bagi makan kat dia..permulaan ni,kalau hari keje,mama bagi nestum segera jer..perisa sayuran...kalau hari minggu,mama rajin sikit masak bubur dia sendiri...
time bagi dia makan...cocmot abis...comot2 pun tetap comel di hati mama kan...

si kakak suap adik dgn penuh kasih sayang,heheh... cak !!! hye mama,shaye dah besar,dah boleh jaga mama n kakak..hihihi....
last,gambar dua beradik tetap ada...sayang kamu berdua......

Post a Comment