Wednesday, January 4, 2012

~~ check up 5 bulan ~~

30 DEC baru ni check up 5 bulan si budak tecik ammar tuh..seperti biasa,dah tau memang akan tunggu lama kat sini..tapi nasib en hubby ku cuti hari tuh..senang la sikit,aku lenguh dukung ammar,tukar ke ayahnya la plak...


pagi2 sebelum g klinik..nampak x mata dia cam bengkak sikit?...yg aku cite dalam entry ammar tido meniarap tuh..balik dari tuh,nampak mcm ada bertahi mata..tapi pas esoknya dah x de plak...smpai skrg pun x de dah...


k lah jom tgk perkembangan ammar


berat 6.1 kg


panjang 64 cm


lilit kepala 41.5 cm


biasa2 jer...asalkan ammar sihat dan ceria selalu k..walau berat x bertambah bynk kan ,nih nak ikit gen mama la nih,huhu...


notakaki : mlm tadi mimpi arwah ayah :( .....terkenang2 smpai ke dewan exam ,pagi tadi aku kena jaga exam final...

Post a Comment