Thursday, December 26, 2013

~~ hari berjimba dgn adik beradik ~~

2 hari yg lepas,sepupu mama dtg ke KL...so dia bermalam di rumah mama..first time dtg sini naik bas..nak dijadikan cerita,boleh pulak dia tertinggal beg pakaian dalam bas tuh...dahlah pertama kali....hahaha..abislah ko anip sehelai sepinggang la jwbnya..kahkah....

so kami sian tgk dia..so sepakat bwk dia g shopping baju baru @ mydin usj subang....hahaha...amboi curlasss koo yer,dtg KL terus dapat baju baru..hehehe....

aduii....anak2 mama yg dah pandai nak mintak itu mintak ini..lagi2 si kecik tuh,asyik omen omen,omen.....

haaa..tu lah budaknya (baju hitam) yg tertinggal beg tuh..memang kena bahan la dgn kami..hakhakhak.....

after penat dah shopping di mydin,terus ke downtown mines nak shopping lagi..hahaha....sebelum tuh makan dulu di restoran azhar maju sebelah tuh.uuuuu dah cantik restoran ni..makanan pun sedap2 belaka...mama makan chicken chop..ok not bad.....cukup korum,maktok jer x de...sob

ni kat mydin,sian aryanna tertunggu2 lah santa claus tu bagi gula2...boleh pulak dia asyik pandang kamera je..adik mama yg tangkap gmbar dia...hahaha...

mama with peplum baru...huhu..ala gegor la gambar ni makyang.....

kredit to wawa..sbb dia yg tangkap semua gambar ni..mama cilok jer..hehehehe....
Post a Comment