Monday, September 12, 2011

selamat hari raya !!!

wah entry tuk raya lum ada g ni...x sempat nak update lah semenjak dah ada baby baru ni..hahaha alasan...betul,si tecik ammar bukan main payahnya nak tido lelama...malam pun cam tu gak,klu x didodoi hmm jawabnya x tido la aku smpai ke pagi..

eh,tercite pasal ammar lak..nanti aku wat satu entry pasal si budak tecik ammar tu k..

k lah,belum terlewat tuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN...

jom layan gambar raya kami..raya tahun ni dah berempat..sebelum ni bertiga jer...
ammar di pagi raya..nan ado baju melayu k..pueh cari kat jalan tar x ada baju melayu saiz budak 1 bulan ++ ...haha mak nyer yg excited nak tgk anaknya pakai baju melayu..tapi warana baju ammar still ikut tema raya kami iaitu brown..huhu...x pe,tahun depan ammar sure dah boleh pakai baju melayu masa raya..hoyehhh... aku dan ammar di pagi raya...


kami sekeluarga di umah opah,kole kangsar,perak...tiap2 tahun raya di sini...aryanna time ni bad mood lah,tu yg nak berdukung jer kejenya..letih mama nak oi,dah lah mama kamu ni sekeping je haishh...


masa ni mood dia ceria lagi..ngan pak cik mamatnya..anak pak cik aku...kira mamat nih sepupu aku dan pangkat pak cik la pada anak aku...haha..sian mamat,muda2 dah jadi pak cik..kuikui...opah aku dah ada berapa cicit tah,aku x sure....


p/s gambar raya yg lain akan menyusul pada entry lain k....tata....nak g zzzzzz dulu,sementara ammar tgh tido..huhu...

No comments: