Thursday, September 22, 2011

~~ raya @ taska ary ~~

hari selasa baru2 ni,taska kakak aka ary,(skrg dah bahasakan diri dia kakak sejak dapat adik ni),ada sambutan hari raya...setiap ibu bapa wajib (wajib ker,heh),kena bwk pot luck..x kisah la apa pun..kan aku ada tulis kat entry sebelum ni..aku just beli biskut raya jer,nak memasak x sempat(eleh,alasan cakap la x reti,hahaha)

majlis ni khas tuk diaorg jer..x de jemputan tuk mak ayah....so lets see da picas....



kakak ngan cikgu wawa @ adik aku no 3 yg keje kat taska tuh..sedondon....


pelbagai makanan ader..sedapnya tgk kek coklat tuh...huhu...nampak x bekas yg bertutup warna hijau tuh?...tu la biskut yg aku beli..biskut moka choc...hehe....sedap ke x ,entah aku pun x rasa,main bedal je beli...

aryanna ngan kawan2nya....




aryanna n ngan cikgu lindanya...diaorg ni di bawah satu group kendalian cikgu linda....satu kumpulan cikgu kena handle 10 org budak..tapi nape kat gmbar ni tinggal 5 je?...mana yg lain,heheh....




gambar ramai2 ngan pengetua..budak2 panggil wan...


gambar ihsan dari wawa....

Post a Comment