Wednesday, September 21, 2011

~~ yeay dah boleh komen ~~

yeahhh akhirnya dah boleh komen kat blog saya nih..sebelum ni sunyi sepi jer...huhu..patut lah,ghupenya ada kerosakan teknikal di sebalik tabir...hari ni aku rajin nak google kat internet cari sbb nape blog aku x leh nak kena komen..hihi..

aku godek2 kat bahagian tetapan ulasan dan akhirnya berjaya..ada benda mungkin aku terusik dan tertick benda lain..hoho...alhamdullillah,akhirnya..jenuh gak kejap tadi aku dok try nak tukar template lain kot2 sbb template ke kan..lama menunggu x kuar2,akhirnya balik ke template asal..sib baik mau jadi seperti biasa,kalau dah lari setting nya cam mana?..mampus aku..sbb tu aku malas nak godek2 tambah itu tambah ini,takut salah lain yg jadi...haruuu....g satu malas nak serabutkan pikiran pun ye jugakk..haha...

2 comments:

Sholihah said...

haaaa.. dh bole komen dh ^_^

shida rahman said...

tu la leha,pas leha kata x leh komen tuh,nak jugak2 try cari nape x leh komen..hihi..ghupenya kesilapan teknikal la..huhu...