Tuesday, September 27, 2011

~~raya @ open house kami ~~

pada 18hb yg lalu,syawal ke berapa x ingat...kami mengadakan umah terbuka edisi keluarga wan chu,hehehe..majlis ni diadakan sekali dgn tahlil untuk arwah ayah aku dan kaum keluarga nya yg telah pergi...bertempat di kuarters upm iaitu umah ibu aku...so di kesempatan ini,aku menjemput beberapa sahaja kwn2 aku,x semua yer..huhu..almaklumlah,bukan umah terbuka aku k....

majlis tahlil start sekitar jam 2.30 ptg..jemput org2 surau kat kuarters tuh...masa majlis nak start ujan lebat sgt...so,x ramai yg dapat join majlis tahlil ni...




antara makanan yg ditempah iaitu sate (tempat pertama di hati tetamu dan amat lariss sekali..hehhe),mee kari,bihun sup,roti jala,lemang (tempah kat mak cik aku,pun larisss sekali),laksa ibu aku masak...lain2 kuih raya lah..fuhh...



persiapan tempat sebelum tetamu dtg...kat garaj keta....tempat tetamu laki..tetamu pempuan,kami bentang tikar kat laman umah...


antara tetamu yg datang,kwn2 aku,kwn2 ibu,kwn2 adik2 aku n saudara mara semua..memang ramai lah..sebab semua jemputan masing - masing bertumpu pada satu umah ....hahha....


last sekali,gambar tuan blog ngan ammar...hehhe...amacam mama dah selim x?...selim sgt cik kak oii...huhu...

Post a Comment