Thursday, September 15, 2011

ammar dah 2 bulan!!!

alhamdullillah,ammar dah 2 bulan hari ni....skrg ammar tgh tido pas mandikan dia tadi...tinggal aku ngan dia jer berdua..ayah keje,kakaknya ke sekolah..semalam ada turun ke umah ibu,ammar pelik sbb kat sana ramai ..adik2,nenek..riuh sekampung,selalu senyap sunyi jer..hehhe...

20 hb nih baru g klinik lagi..checkup tuk 2 bulan n cucuk for second time...so, x tahulah berapa berat ammar da latest kan....ammar aku tgk skrg dah pandai tenyum2 gitu..juge dah galak nak berborak..haha..tapi dalam bahasa dia lah..bile kita cakap ngan dia,dah pandai bagi respond n cuba nak berborak ngan kita gak...ada bunyik2 lagi...dah pandai tgk jugak tu...tgk tv,telinga dia juga dah respond pada bunyi2...bila kita panggil,dia akan pusing kepala dia pada dari mana dtg bunyi tu...

tapi sampai hari nih,rambut dia lum cukur2 g..mak tok dia lah ni..janji nak potongkan..dari sehari ke sehari x potong2..aku seriau nak potongkan ..hahaha...
ammar hari ni....dah pandai senyum tu...anak mama bucuk lum mandi...

ni tgh khusyuk tidor pagi tadi...
Post a Comment