Wednesday, September 21, 2011

~~ perkembangan ammar ~~

semalam,g klinik kesihatan seri kembangan untuk check up ammar...smpai sana dm kul 9.30 ...punya lah ramai org ...ish2...aku dapat no yg ke 43....

seperti biasa,smpai2 terus daftar...tunggu dlm setengah jam jugak,baru no ammar dipanggil...so,buka baju semua,sesi timbang berat...masa tuh,nurse pelatih ramai kat situ,naik rimas lak aku..dah lah klinik tuh sempit....haishh...

so perkembangan terkini ammar


berat 45 kg


panjang 57 cm


lilitan kepala 37 cm


semalam juga ammar kena cucuk...vaksin DTaP,Hib dan IPV tuk kali pertama...3 bulan nanti cucuk tuk kali kedua lak...vaksin ni untuk mencegah 5 jenis penyakit antaranya polio,lumpuh,apa g erk,ala x ingat...ada nurse tuh terangkan kat aku semalam,smpai aku angguk2 kepala tanda paham...tapi hampeh x ingat jugak...hahaha....


gambar budak encem nih....dah pandai dok pusing2 kepala tgk org...terutama bila dgr suara kakak dia yg nyaring tuh..huhu...

next appoinment pada 20 oktober jam 10.00 pagi jugak..hohoho..time tuh aku dah start keje,so nampak gayanya kena amik cuti la...

No comments: