Tuesday, September 13, 2011

kenangan bersama arwah 3....

aku masih merasakan yg ayah masih ada di dunia ini..sesekali aku mcm x percaya yg ayah dah tiada di dunia ini lagi...Ya Allah kuatkan iman hambamu ini untuk menerima ketentuan qadak dan qadar darimu..AMIN..
ini gambar arwah ayahku semasa di wad Hospital Sultan Ismail,Johor...masa ni x silap aku lepas operation yg kedua...tgklah betapa kurusnya dia..time ni hanya ibu n ila (adik aku no 2) je yg menemani dia...aku x g,sbb masih dlm pantang melahirkan ammar...yg baju merah sebelah kanan tu adalah ibu aku...wlaupun mereka dah bercerai,tapi atas dasar perikemanusiaan,ibu gagahkan jua melawat ayah kat hospital...


time ni ayah nak masuk ke dewan pembedahan utk kali kedua....sayunya tgk keadaan ayah masa ni...dgn harapan ayah akan sembuh selepas menjalani semua pembedahan ini,tapi tuhan telah menentukan segalanya..mana tahu,mlm selepas pembedahan ini,keadaan ayah semakin teruk sehingga terpaksa di masukkan ke ICU....ayah,sekelip mata kau pergi meninggalkan kami semua...walaupun kita berjauhan secara zahirnya,tetapi di hati ini sesekali tidak akan melupakan mu untuk selamanya.... RINDUUUU AYAH......


~~ AL FATIHAH ~~

No comments: