Friday, September 23, 2011

~~ raya @ kajang ~~

sabtu lepas,kita smbung beraya lagi..kali ni abg geno wat open house..abg geno nih sepupu aku....umahnya kat kajang..nak g sana kena lalu kajang silk tuh dan tepi jalan pun dah nampak unahnya..aku x ingat nama taman tuh...g pun dah ptg after balik dari banting ada kenduri aqiqah kwn sekerja ibu..(x amik gambar pun masa kat sana)...




sebelum nak g raya,kita posing2 lu..sementara tunggu adik aku dtg amik..hahaha....


dah smpai,tu tuan umah yg berbaju brown n merah hati tuh....

jemput makan semua...time nih aku makan bihun sup..makanan lain ada jugak mee sup,nasi himpit n kuah kacang..dan of cos kuih2 raya..pic nih aryanna yg tangkap....



nih antara tetamu lain....yg tudung merah tu lah mak awatif @ sepupu aku..yg tgh pegang ammar tuh mak cik aku..kakak kepada ibu aku yg dok bukit mahkota nilai...

syok ler ammar tuh dok dibelek2,didukung2...hehhe....kak tun tgh dukung ammar....

Post a Comment