Wednesday, August 24, 2011

kenangan bersama arwah 2...



kenangan motor arwah..motor ni lah yg ayah guna untuk hantar aku ke sekolah dulu...ingat lagi,dulu aku penah merasa malu naik moto ni..bukan pe,besar sgt...kwn2 pun kdg2 dok ejek "fuyyo naik motor besar"..heheh...bila tgk motor ni tersadai je kat umah,rasa sedih jer..suatu masa dulu,motor ni lah yg bwk ayah ke sana ke sini....


sebelum balik ke kg raya ni,aku nak melawat pusara ayah dulu...x dapat nak melawat pada pagi raya nanti....


~~ AL FATIHAH ~~

Post a Comment