Tuesday, August 23, 2011

tempahan kuih raya dah sampai...

actually,sape yg ada tgk kat fb aku,mesti tahu aku ni broker jual kuih raya..hehe..so,jumaat lepas(lama giler dah sampai baru nak cite,huhu),kuih2 raya yg ditempah oleh kwn2 dah sampai..so semalam,selamat la sudah dihantar ke tangan2 penempah kuih raya ini...bermulalah episod nak kira untung plok..(coii mcm lah bnyk sgt untung,pe pun lepas lah jugak celah gigi,heheh)..



berplastik2,berbalang2...




nih kuih almond london n biskut badam...
Post a Comment