Saturday, January 29, 2011

jalan ke mines....

hari khamis baru2 ni,aku n en husband amik cuti..sbb ada check up aku n aryana sekali kat poliklinik seri kembangan...so appointment jam 8 am..ramai lah org.....en husband bwk aryana,aku bawak diri aku lah hehehheh....masa kat klinik malas aku nak gambar bagai....

lebih kurang jam 11,habis check up semua....so,masa panjang lagi..ptg tuh,aku ada kelas kuliah fizik....so,sementara nak tunggu kul 5,kami g jalan2 ke mines..memang ada nak beli brg sikit kat situ...lagipun dah lama x jalan2 ke sana...

ngam2,aku pun x sarapan lagi..so singgah kat food court kat situ...nih dikira terus mkn tgahari dah..sbb masa tuh dah dekat kul 12pm...huhuhu


aku punyer..menu nasi ayam ngan mushroom harga rm5.50...nak makan sizzling,tapi cam x besh jer...ala terliur nyer teringat sizzling kat food court giant pasar borong tuh..sedappp weiii....biler nak g mkn lagi eh?...

aryanna yg sokmo nak air merah jer...bile tanya "kakak,nak air apa?..air merah la...hihi..so aku pun order la air sirap laici jer....buah laici tuh aryanna yg bedal semuanya..aku x berkesempatan langsung... :(

aryanna yg minta ayahnya snap gambar dia...mata tgk ke lain pulok dah..hihihi...baju yg dipakai tu,baju yg aku beli kat car boor hari tuh.....

gmbar blur...aryanna yg snap...huhuhu...kosong jer meja,ye lah dah time keje kan,mana nak ada org..tgk klu hari minggu,of cos ramai,penuhkan....

No comments: