Thursday, January 20, 2011

popia goreng.....

huhuhu...hari ni cuti..duk umah sajok...hmm,kerajinan pun ada up sikit,so apa lagi abg,jom kita wat popia...hahahah....smlm dah beli brg2 nya...bukan pe,teringin tgk popia yg adik2 ku buat kat umah ibu 2,3 hari lepas...nih popia simple2 jer,tuk mkn sendiri,hihihi....


sayur campur,jgn pelik nape x de kacang peas k,en husband aku x suka hokey..so gigih la aku mengasingkannya...haha..

nih kacang peas nyer,hanya tuk aku n aryana je yg makan,hihihi

daging burger,nak beli daging kisar tuh dah abis le pulok...pastu gambar bwh tu,putih telur utk lekat kan popia tuh supaya x terbuka...

buruk beno ghupenyer..hehhee..sapa lagi klu bukan aku yg jadi tukang gulung,en husband tukang goreng...hahaha...tgk,popia yg dah siap goreng tuh,cantik x?...bukan sedikit hangus ke?...huhu..tapi jgn x caya,sedapppp wooo..cicah ngan sos..ye lah tu,sapa g nak pujikan,klu bukan diri sendiri..kuang3....


klu si kenit tuh,x campur tgn x sah..mesti nak ganggu mama dia wat keje..haishh...org gulung jadi bujur,tapi dia gulung jadi 3 segi ..heheh..nak buat samosa kot....huhuhu....

Post a Comment