Tuesday, January 4, 2011

sukaneka inovasi 2010...

sempena bulan inovasi 2010 yg lalu,telah diadakan sukaneka antara jabatan...Acara ni telah berlangsung pada 21 Disember 2010 bertempat di Padang Ragbi A...(berhampiran susur kelaur pintu 5 atau kedai black cube tuh)...semua staf sama ada akademik atau sokongan turun padang menjayakan aktiviti ini....

acara dimulakan dgn senaman ringan2 jer..x mcm tahun lepas ada senam aerobik bagai..best...jemput instructor luar lagi..huhuhu...tapi sedeynye,tahun nih aku x dapat nak join semua aktiviti nih..almaklumlah jadi mak buyung lah katakan..ruginyer...hihihihi....


aktiviti yg diadakan ialah seperti timbang badminton bergilir - gilir,bola inovasi,belon berlari,cair beku dan pertandingan daya tarikan...


saat pertandingan daya tarikan diadakan,terjadinya satu insiden yg x diingini..daya tarikan tuh merujuk kepada pertandingan tarik tali ler...huhu..guna nama sedap sikit kan..sedang semua peserta excited nak tarik nih,tiba2 tapppp...tali putus dua weiiii..ngeri seh..semua terduduk jatuh..korang bayangkan lah...sehingga lah ada peserta yg tercedera....terus staf Pku dtg memberi pertolongan...


last2,game tuh diberhentikan...dan para hakim pun setuju memberi keputusan pemenang hanya berdasarkan acara sukaneka yg telah dijalankan..fizik dapat tempat ketiga seri dgn pejabat dekan..juara adalah jab. biologi....



dr mahdi sedang memberi ucapan selaku pengerusi bulan inovasi 2010....


jabatan fizik sedang bertarung nyawa menarik tali yg satu itu..ekekekek...abg mie sebagai tekong....tarik,tarik..jgn x tarik...aku jadi tukang sorak jer....klu aku yg tarik,mau patah tulang aku nih ha...huhuhu...

setelah selesai,gambar beramai2 seluruh warga jabatan fizik..yeahhhh go fizik go....

Post a Comment