Wednesday, January 5, 2011

dinner 2010....

tiap2 tahun,fakulti aku mengadakan majlis makan malam aka malam gemilang sains bersempena dengan bulan inovasi 2010....kali ini diadakan pulak di Dewan D MAEPS pada 22 Disember 2010,sehari selepas sukaneka tuh...tema kali ini ialah merah..so kalut lah aku nak cari baju warna merah..last2 aku beli yg ready made jer,tu pun ala2 merah (pink) bukan merah betul,hihihi...malas dah nak fikir,asalkan ader je...



tetamu2 VIP yg hadir...tetamu jemputan ialah Ketua Pustakawan,En Amir Hussin Ishak...pihak sekteriat menjemput NC Upm,tapi di atas kekangan beliau,jadi beliau x dapat hadir pada malam itu...yg pakai ketayap tuh adalah dekan Fakulti Sains,baru balik dari haji sbb tuh mode mcm tuh..huhuhuh...



sambil kami dihidangkan dgn pelbagai pilihan makanan,hmm boleh ler nak mkan kata nak sedap sgt x jugak,kami dipersembahkan dgn tarian dan nyanyian dari Kumpulan Kesenian,Jabatan Kesenian dan Kebudayaan Negara,Negeri Sembilan...bnyk juga persembahan yg dipersembahkan...puas la jugak kami tgk....


saat yg ditunggu2 telah tiba.... sesi cabutan bertuah..gambar2 di atas adalah para yg bertuah pada malam tuh..aku jer yg x bertuah2....padahal aku diapit oleh para2 yg bertuah tu,kak rozie ngan kak g..huwaaa..nasib badan...

selain dari hadiah cabutan bertuah,malam tu juga ada penyampaian beberapa anugerah..antaranya anugerah pengurusan makmal,anugerah juruteknologi harapan dan mcm2 lagi la..aku x menang pun,cuma tersenarai sebagai calon akhir jer..x pe, x de rezeki aku lagi kan...







No comments: