Tuesday, October 2, 2012

~~ dinner dengan bakso je ~~


Malam ni,kami dinner dgn bakso sahaja..bakso jauh mari..dari cheras nun..haha..kirim kat sepupu mama,dah alang2 diaorg nak g beli,kirimlah sekali..sedap jugak,siap ada sambal cili lagi..bebola daging dia pun ada satu bijik yg besar punyaaa..puas..haha..tapi,bagi mama x berapa kenan kat sayur dia,sayur kobis kut x silap..potong halus2..bagi mama la,mcm menyemakkan saluran tekak je haha..tapi ok la,not bad..sedap,lain kali boleh beli lagi..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment