Tuesday, October 9, 2012

~~ patahnya gigi susu pertama ~~

Gigi sapa yg patah ni?...jeng jeng jeng..klu dah nama nya gigi pertama confirm2 lah gigi anak2 mama kan...hahaha...

Ok,nak cite kat sini...semalam dalam sejarah patahnya gigi susu pertama aryanna..tapi bukan sebatang ok,siap 2 btg sekaligus,hamik ko...hahaha..sian kakak..tapi mama salute lah kat anak mama sorang ni,langsung x nangis masa nak cabut tuh..gigi kakak memang dah goyang..dah tumbuh gigi pun blkg dia tu..so wajib la cabutkan..pas dah cabut tu,excited semacam je si kakak..siap nak tunjukkan rupa dia yg bergigi rongak tu kat kwn dia..hahaha...


Tambah kapsyen
dua2 gigi  bawah.... 
si kakak yg excited tgk giginya dah patah..siap cakap " x sakitlah mama"..ha yolah tu anak oii... 

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment