Friday, October 19, 2012

~~ dicakar kucing ~~

Sian kat anak bujang mama sorang ni..abis kepala dia luka2 dicakar kucing belaan adik mama sendiri,wawa,si kitto .. tpi x da lah teruk sgt..ada 2 garis la jugak kat kepala tu..mula kena ada la berdarah sikit..kena kat telinga sikit,kat muka hampir2 nak kena mata..pagi ni bgun ada bengkak sikit kat mata dak ammar tuh..

Masa kejadian ptg smlm kat umah maktok,dia kat dapur ingatkan dok buat apa..rupanya digomol2 nya kucing tuh,mana la kucing tu x mengamuk sakan kan..haha..tiba2 dgr dia nangis kuat,mujur wawa time tu baru nak g dpur ,cpt2 tarik ammar,klu x hmm x tau lah mgkin abis muka dia kena gigit kot..


nampak x garis merah tu?..luka kat kepala,sapu minyak gamat....
setelah kena ,tertidur keletihan..sian anak mama....
pagi ni bgun cm bengkak sikit mata dia ..tmpat yg kena tu sipi2 jer dari mata....
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment