Friday, October 5, 2012

~~ x mo dok diam ~~

Parah,parah anak bujang mama sorang ni..x boleh duk diam langsung,ada je benda yg dia nak buat main..periuk mak tok lah,spanar ayah lah,buku kakak lah semua dia usik..brg mainan yg mama beli dulu bukannya dia nak main sgt..cepat bosan lah dak ni..mama perhatikan,mainan2 dia tu kejap je dia mainkan..pas tu alih main benda lain..x mencabar kot bagi dia..hakhak..klu main periuk,tin segala leh buat gendang,main buku si kakak leh koyak2 haaa baru mencabar kot..gagagaaga....

Tgklh tu nak cuba loloskan diri masuk lam almari yg kecik tu lak..si kakak geleng kepala je..ahaha...


cuba nak masukkan kepala dulu....
pastu angkat kaki sebelah....
akhirnya dua2 belah kaki ...hahaha,saya berjaya..dah mcm buntut itik dah nengoknya..kahkah...
p/s si kakak aryanna,hari2 pas balik sekolah asyik bagitau "mama,hari ni x belajar...asyik menyanyi je"...hahaha..cikgu2 sekarang dok gigih  train budak2 ni buat peresembahan tuk majlis konvo nanti...x silap mama awal bulan 11.... si kakak terlibat dgn persembahan nasyid..menurut katanya lah..huhu....

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment