Tuesday, October 23, 2012

~~ bersantai kat umah ~~

Salam tgahari semua...mcm mana kerja memasing dah settle ke setakat tghari ni?ke dah siap2 nak kuar lunch...heheh...

Jgn jeles k..hari ni mama bersantai je kat umah ngan anak2...muahaha..bukan disengajakan tapi buat2 sengaja ish apa punya ayat da...hakhak..da truth is kereta rosaklah..kuang3..apa masalahnya x tau lah..almaklumlah kami pakai keta yg agak lama sikit dari org lainkan..sesekali nak bermanja kan,pa salahnya,muahaha..

Masa tulis entry ni mama dah siap masak dan dah siap makan pun..tunggu time tuk zzzz jer..en hubby lak g workshop repair keta..anak2 buat hal memasing jer..k lah nak g belayar lu...




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment