Friday, September 28, 2012

~~mainan utk amar,buku utk si kakak ~~

Tadi,sempat singgah pasar malam..nak beli stok lauk basah..biasa kami memang beli lauk basah kat pasar mlm utk makan di hari minggu kdg2 smpai stok seminggu..hari kerja,kebiasaan makan di umah ibu saja...
K,nak cite pasal ni ha..lalu depan gerai mainan kanakk2,en hubby terbekenan lah pulak ada satu keta polis tu,siap leh nyala lampu dan ada munyik2 lagi..terus lah beli..bapa teruja atau anak yg teruja..haha..rm15 saja..utk berlaku adil,si kakak mama belikan buku pantas membaca..memandangkan dia dah boleh eja sikit2..paling koman pun 2 suku kata je..eloklah tu..pelan2 kan..

guard super police.....
ada anjing jugak tuh...jadi guard....hik...kejenya dak ammar asyik lah nak korek benda tuh..haishh....

buku untuk si kakak....

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment