Friday, May 11, 2012

~~ perihal sports day 2012 - part 2 ~~


acara akad nikah sukan pun bermula....

gambar adalah kabur...ada bnyk acara tuk bebudak 3,4,5 dan 6 tahun....semua  mama malas x snap,sbb  entah lah rasa cam nak amik gambar yg libatkan si kakak jer..heheh.....time ni acara tuk aryanna...mengira guli sehingga sepuluh dan lari ke garisan penamat....
si kakak tgh mengira guli....dah siap kira,mama excited jerit histeria cepat2 kakak,sbb masa tu dia  org ketiga nak sampai penamat..jadi mamanya dah berbunga2 harap anak menang..tup2,leh si aryanna leh break perlahankan larian,dah selamat org ke 4 potong dia...so dapatlah kakak no 4 daripada 4 org..kahkah....x de lah piala di situ ye kakak....lain tahun cuba lagi.....


tapi ada gak satu acara yg dimenangi oleh aryanna..iaitu susun puzzle berkumpulan..kan mama dah kata kakak dah pandai susun puzzle skrg..kumpulan kakak dapat naib johan....



kakak bersama pialanya....x da gambar masa penyampaian hadiah sbb kami balik awal...dak ammar dah x boleh duk diam dah.....sbb pastu ada acara tuk ibu bapa lak...malas nak tunggu...


Post a Comment