Saturday, May 12, 2012

~~ berjimba at da mines ~~

with ibu.....

ibu dan adik mama
Rehat panjang tgahari semalam sempat lagi kami berjimba ramba kt da mines..sbb sementara nak tunggu bank rakyat bukak kul 2.30 ptg nak uruskan hal ayah...apalagi cargas la kami bertiga ke sana..dah penat meround da mines tu,kami end up ke tewah jer..kat situ lama sgt..smpaikan mama boleh menukar fikiran untuk membeli satu baju tu dijadikan baju tema raya nanti setelah trtengok baju tu menarik sgt....padahal mama dah beli kain dah tuk baju raya tahun ni..tapi hmmmm.........membazir ke kalau beli?..tapi x juga kan baju yg telah dibeli tu leh jadi baju raya kedua...hehe..dah penat berjimba,mkn kat pizza hut sajok...kat situ jumpa shahir af wei..tapi segan la nak amik gambar sekali..hehe..x de bukti leh ke org percaya?..kuang3....

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment