Friday, November 4, 2011

~~ penyakit yg x hilang ~~

entry sebelum ni kan ada aku tulis mama budak2 nih ada penyakit yg x hilang2 sampai sekarang..nak tau penyakit pe?...iaitu gatal2 seluruh badan..x tau lah weii nape..sejak akhir2 ni badan aku asyik lah gatal2..dah macam org utan plak asyik lah dok tergaru2 sana ,tergaru2 sini..start pakai baju jer,ha mulalah start tuh..cam ada benda merayap jek kat badan ni...biler dah start,apa lagi mulalah nak syok garu2 sampai x ingat dunia...pastu nyesal,badan naik kudis2 n parut..sungguh la x cantik kulit ku skrg..maluu kat hubbyy....siap cakap kurap ker?...hamboi2 abg,x sayang mulut eh?...hihih...

dah pegi klinik dah..dr pun cam hampeh jer..nak x nak jer check.. berkali2 tnya aku apa punca?...aku jwb x tahu,dia mcm x puas hati...klu aku tau puncanya,x lah aku jumpe kamu wahai doc...haisshhh...dan dgn sendirinya aku dapat settle lah klu aku tau apa puncanya kan...aku x de lak alahan pada apa2 makanan..sebelum ni seafood semua aku balun,ok jer...semenjak pas bersalin ni,menjadi2 lak gatalnya...aku pun x tau nape...ker aku terkena meroyan gatal?...hohoho...ada ke istilah tu?...huuhu....



nih antara bekalan ubat yg doc bagi..antibiotik,ubat gatal,ubat alahan n ubat sapu...makan ubat nih berkurang lah jugak gatal2 tuh..tapi 2,3 malam nih,aku x makan,asyik lah terlupa dan tido awal yer jugak..badan aku dah mula nak gatal balik..smpai biler badan aku harus bergantung pada ubat ni?...hmm x leh jadi ni, kena g wat cek susulan kat doc lagi....


x larat dah weii asyik tergaru2 jer..mcm nak gila woo...sikit jer lagi nak gila.heheh...kaki badan semua penuh ngan parut,cam mana nak jadi model ni?...parut penuh?...heheh..ada hati gak tuh nak jadi model,,piiirahhh lah shida,kekekeke....


p/s dok berdoa semoga gatal2 aku ni hilang dengan sendirinya...(kot2 ada miracle ke kan...hihii...

No comments: