Thursday, November 24, 2011

~~ ammar dah boleh meniarap ~~

seperti di entry sebelum ni aku kan cite ammar dah boleh meniarap..so jom kita tgk gambar je lah yer....

yay !!! ...saya dah boleh meniarap..mama jgn runsing2 lagi k....huhu...muka ceria jer bila dah boleh terbalikkan diri...pantang dia berbaring jer,mesti cepat2 nak terbalikkan badan..tapi x lama,pas tu merengek nak minta ditelentangkan semula..dia x pandai g nak terlentang sendiri..

bila dia buat cam ni hantuk2 kan muka kat tilam,tandanya dia dah boring la tuh....

ammar di uisa 4 bulan,dah pandai buat buih2 kat mulut...rambut masih botak lagi..bila nak tumbuh rambut ni dik..hihi...

di akhir cerita,mesti nak selitkan juga gambar anak sulungku ,si kakak..sayang mereka berdua forever....mmuahhhhh
Post a Comment