Wednesday, November 2, 2011

~~ ammar x sihat ~~

hati resah gelisah memikirkan anak2 ku yg x berapa sihat tuh...lagi2 si tecik ammar comel tuh....dgn demamnya,selesema nya,batuk,lengkap la semua pakej ada pada dia...mulanya kakaknya yg kena jangkit dari taska nyer,biasalahkan dah ramai2 gitu lah,penyakit senang berjangkit,cuaca pun x menentu sgt jap panas,jap hujan....tapi si kakak dah besar,so bila sakit dia dah boleh ngadu pada kita kan..tapi kalau si budak tecik tuh,alahai sian tgk dia 2,3 hari nih asyik merengek2 je x sedap badan....

malam ke dua demam..letak kool fever jerk...bagi serap panas sikit...geram tgk mata bulat budak nih...mmuahhh...rasa nak cubit pipi,gerammm..hehe...tgk lam gambar mcm berisi pipi si budak ammar nih,tapi real nya kurus mcm mak dia jer..heheh...gambar nih x de edit2 k..fresh dari ladang...kuikui...ibarat kata mak ngah nya,edit eh?..hihiih...

mama x boleh nak cuti la sayang...sian nenek terpkasa jaga ammar kan...cam mana lah ammar kat umah pengasuh nya?..klu asyik merengek2 jer,mesti nenek pun x senang wat keje..rasa2 mama pun macam nak demam je ni..tekak dah mula rasa perit,mata dah mula panas,..aduhai mau MC nih nanti..abis satu umah demam..haha..dah la nak raya,x best arr klu demam,x leh g jalan2 raya ..kikiki...


mama doakan both of u,ary n ammar cepat sembuh k..nanti kita leh g jalan2 cuti lama yg bakal tiba nih...huhu...rajin2 makan ubat terutama si kakak rajin bebenor nak ngelat time makan ubat..hihi...(ikut gen mama dia la ni)..

si kakak yg dah pandai berposing (abaikan tilam kat blkg tuh)


p/s mama budak2 ni ada satu g penyakit yg x hilang2 dari hari tuh..apa punca pun xtau...haha...



Post a Comment