Thursday, November 10, 2011

~~ bad day ~~

hari ni,saat entry ni ditulis mama budak2 nih x sihat...demam kura...hoho,actually malam tadi dah rasa nak demam..tekak pun rasa perit,kepala penin,badan pun rasa lenguh2 jer...demam urat nih.... tapi masih dtg keje,rasa badan mcm kuat lagi ,kuat la sgt kan,dah la kurus keding jer,hehe...so ingat mlm nanti nak g klinik lah,nak amik MC..kebetulan esok ada GRADUATION DAY si kakak kat kolej 13..dia dah 4 tahun,tahun depan dah 5 tahun..uiii kejap jer anak dara mama ni besar...harus pegi nih..klu x sian dia,mak bapak org lain dtg,mama dia x de..hihihi...wlaupun sakit mcm mana pun,mama tetap akan hadir majlis tu sayang...

hari nih juga dapat bad news dari kg..sepupu ku yg suffer kanser hati,actually baru sebulan je dapat tahu yg dia ada kanser,dah pergi menghadap ILAHI tgh malam tadi...AL FATIHAH untuk arwah abg hisyam...dan takziah untuk family mak nyah di batu gajah ,perak...so,aku x dapat nak menziarah family mak cik ku,cos my en huuby susah nak cuti..aku boleh jer kalau nak EL,tapi payah la pulak kan...nak urus kan budak berdua tu lagi..kul 6 pagi cam tu,mak aku n wan cik,mak yang n ecu bertolak dari umah kuarters ke perak....nak cepat sampai,sbb mgkin sebelum zohor kot kebumi .aku x sure..balik nanti nih,harus dapatkan full version punya cite dari mak aku..huhu...mak pergi balik hari jer...

dan hari ni juga genap 100 hari arwah ayah pergi meninggalkan kami semua....masih terasa yg perkara itu baru semalam terjadi..salah sorang kenalan rapat arwah masa di johor,dia ada buat majlis untuk arwah ayah malam ni kat masjid yg selalu arwah kunjungi masa hayat beliau ada.....alhandullilah,masih ada org yg mengingati arwh ayah..marilah kita sama2 berdoa agar arwah ayah di tempatkan di kalangan org2 beriman..AMINN..ALFATIHAH .... rindu ayah sgt2


nota kaki : entry x bergambar....gambar masa melawat pusara ayah masa raya haji baru ni ada dalam laptop kat umah..later2 lah aku cite kan k....otak rasa berpusing plak dah,cam mana aku balik bwk moto nanti ni..jgn pitam tgh jalan sudah,huhu...





No comments: