Saturday, November 12, 2011

~~ sesi ziarah menziarahi ~~

raya pertama x ke mana pun kami..g umah ibu jer...raya kedua tu baru g jalan umah sedara belah ayah yg sekian lama dah terputus hubungan semenjak ibu dan ayah aku bercerai..skrg baru nak merapatkan kembali silaturrahim yg mgkin x akan terputus sampai bila2 wlaupun arwah ayah dah x de...

g padang jawa,klang..umah mak teh yah..kakak arwah ayah...smapi dalam kul 11.00 am...kami dihidangkan dgn menu bihun sup..walawehh sedap wlaupun sambal nya ada sedikit pedas maa..dah la masing2 lapar x sarapan dari pagi,heheh...borak punya borak,lama giler dok kat situ smpai pukul 2..ye lah,bila dah lama x jumpa bnyk la benda yg nak diceritakan kan..hehe...



ni lah dia mak teh yah..sebelah kiri tu anak sulung dia,kak linda..masa ni diaorg dtg melawat ayah kat hospital sultan ismail,johor...

boleh plak masa kat umah mak teh yah lupa nak tangkap gambar..dah x de gambar kenangan kan...huhu..x pe,lain kali dtg,leh tangkap gambar g..bukan jauh pun klang kan...pas tuh,kebetulan plak ank dia sampai,kak linda...so alang2 kata raya kan,dia offer dtg ke umah dia..kami pun x melepaskan peluang,dah lah x penah pegi,nak pegi sendri mesti ada yg sesat barat nanti...so kami pun follow la dia...

mula2 jejak je kaki kat umah kak linda ni,terpegun nyaaaa kami semua sampai ternganga haha...besarrrr sunggguhhhh...perabot pun cantik2,susun atur yg kemas..bertuah sungguh kak linda dapat suami yg kaya raya..k.linda ni hanya suri rumah jer..siap ada bibik lagi..hehe..anak sorang baru darjah 3..comel jer anak dia...umah dia kat ampang, berdepan tesco ampang...

aku verangan bujang..nak tunjuk hiasan dalaman n luaran umah ni sebenarnya..haha alasan..gambar sebelah kanan kabur,kerjain si kakak la ni..tapi mama tetap nak upload gak,hehe...


menu nya kek apa ntah,carrot kot...sbb ada rasa carrot n cheese sikit...then buahan2,kurma,kiwi kering..sedappp...hiasan pinggan pun mewahh sehh..verangan bila aku nak kaya mcm ni,hehe..

gambar kenangan kami di umah k.linda..cantik kan gambar ni..yelah tgk lah lokasi nya pun cantikkan..hihi...kami 4 beradik,ibu n wan cik..ammar leh lak x tgk kamera time ni,haishh...
Post a Comment