Thursday, October 13, 2011

~~ kembali bekerja ~~

pada saat entry ni ditulis,aku berada di tempat keje, sedang rindu-rinduan si budak tecik ammar tu..huhu..macam mana lah dia ngan duduk ngan pengasuh nyer tuh?...nakal ke dia,selesa ke dia atau menangis ke dia?...huwaa...baru sehari start keje dah rindu dah kat anak aku soran tuh...huhu...

aku start keje hari ni..alang2 lagi 2 hari kan,nape x cuti jer?...start minggu depan..tapiiiii bnyk keje assignmnet bridging nak disiapkan..nota2 pun semua dlm email..dtg keje,leh print out,leh discuss2 ngan kwn,(discuss ke tiru,hehe)..hihi...dah lah minggu depan nak exam..aku adalah sgt malas nak membaca buku weii...

ammar aku antar kat mak cik yg jaga aryanna dulu...aku dah biasa ngan mak cik tu senang...mak cik tu pun x bnyk kerenah..x de nak cuti2 ker..amik lewat sikit pun dia x kisah...kali ni,mak cik amik upah jaga rm250..naik rm50 dari kakak nya dulu...ok lah kan,brg2 pun dah naik..huhu...

k lah,aku nak fokus pada senarai keje apa yg perlu aku buat jap...ecece mcm lah bnyk keje,padahal akak yg ganti aku nih dah take over pun...

No comments: