Monday, October 10, 2011

~~ belum tido ~~

hohoho,cipta rekod tul aku malam ni (eh malam lagi ke,bukan dah pagi ke,hehe)...aku dok online lagi wehh,...siap boleh tulis entry kat blog lagi...klu x,time2 gini,aku dah selamat melayari bahtera dah weii..hmm,bukan pe,skrg tgh bertungkus lumus menyediakan lab report yg perlu dihantar esok(sambil menyelam minum air,online la pe lagi kuikui)...huwaaa..penin pala cek ni dah..dok wat graf pakai excell..saya akui saya adalah x mahir sgt guna excell...tapi klu lukis atas graf paper,i like..hehe...pas tuh nak perkiraan bagai...hadoii la...

dan badan juga adalah sgt penat sbb petang tadi g melawat anak saudara hubby kat UPSI,tanjung malim..balik terus singgah giant equine beli brg ammar yg bakal dihantar ke pengasuh pada hari khamis ini(aku dah start keje wehhh...x mo g keje,tapi gaji nak,leh x,hehhe)....rasa2 aku jalan p lab aku pun dah lupa (ishh dahsyatnya ko shida),hehe..x de lah,masih ingat lagi....

k lah,aku rasa macam dah nak weng2 pala otak aku ni..nak masuk tidoq lu...babaiii..gud nite...hav a sweet dream :) ...

No comments: