Monday, October 3, 2011

~~ dah start ~~

hmm,apa yg dah start tu??..huhu...malasnyer haku....hari nih dah start lah kelas bridging aku..hohoho,malas,malas,malasssss.....malas nak baca buku nak exam nanti,cm mana la kan dgn anak tecik yg payah tido malam ni..bile masa aku nak hadap buku,asyik hadap anak jer...kelas ni akan berlangsung selama 2 bulan,son akhir bulan november abis la..tu pun rasa lama wehhh...

ptg ni aku akan ke kelas dgn membawa pen sebatang n kertas sehelai jer..haha..tu dia punya la penyegan oiii....bukan pa,buku2 aku,alat2 tulis aku semua kat lab..aku kan x masuk kerja lagi,masih mood bercuti..dan minggu depan aku dah start keje,tu pun malasss juga..ape yg ko rajin shida,semua malas?..hahaha.....

hmm,di tahap ni,aku harap aku dapat melepasi dgn jayanya..bukan dgn cemerlang erk,heheh....tahap ni adalah tahap terakhir sebbelum konvo,ceewahhh...hehe.....

No comments: