Friday, May 16, 2014

~~ hadiah hari guru ~~

semalam,balik sekolah ptg,x sabar2 si aryanna ajak mama g beli hadiah tuk cikgu...adui x sempat2....so mlm tuh ajak lah ayah nya g sri serdang mencari hadiah..ada satu kedai tu nama nya rahsia jelita,kemain nama..hahahah....penuh ngan macam2 akesesori..mama tgk pun syok,duk lama2 dalam tu pun best woo..rambang biji mata..macam2 nak beli...almaklumler,sempena hari guru hari ni,kemain ramai yg g kedai tuh semalam...smpaikan berlaga2 bontot haaa...dah la kedai kecik,risau jer klu terkena brg2 kaca dlm tuh,pecahh haa naya weiii....hehehehe...

belek sana ,belek sini..akhirnya.....

ini jer yg dia pilih...hahaha..ikut suka ko lah anak....mama tnya dua jer ke cikgu ?...aah ary suka 2 org cikgu jer..yg lain2 penah marah ary..muahahaha....ada ke pulak cam tu...heheh..actually,ni tuk cikgu2 sekolah agamanya...sek pagi sambutannya pada 27hb,so time tuh baru leh bagi hadiah.....itu kemudian kita beli k...hahahaha....


di kesempatan ini juga,mama ingin ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada guru2 yg penah mengajar mama dan juga anak2 mama.....semua jasa2 guru x ternilai dalam mendidik kita menjadi insan berguna.Oleh itu,hargailah setiap ilmu yang dicurahkannya kepada kita dan gunakanlah sebaik2nya..terima kasih cikgu !!!.....
Post a Comment