Friday, May 16, 2014

~~ APC 2013 l rezeki untuk mama ~~

alhamdullillah,inilah rezeki berita baik yg mama pernah bagitau dulu..x pernah termimpi dan x pernah terjangka mama akan dapat anugerah ini..dah termaktub tahun 2013 adalah milik mama..syukur bnyk2 pada yang maha esa....

selalunya majlis apc ni diadakan lepas raya,tapi tahun ni awal ler pulak diadakan.....majlisnya semalam di dewan besar,upm..en hubby mama paksa suh cuti utk teman mama...hahaha...setiap org boleh bawa seorang tetamu..klu ibu ada,leh bawa ibu,tapi ibu kan g bandung x balik lagi...ahad ni baru balik.....

kita tgk gmbar je lah erk,x tau nak cakap apa dah.....

gambar dari upm lum dpt g,ni gambar dari sepupu mama..dia keje kat dewan besar,pegang camera lak tuh,apa lagi gunakan lah peluang ni suh dia snap..hehehe..tq abg epul....renyih kemain...hahahaha.....

ni satu2nya gmbar posing yg ada...lupa nak snap kat banner apc nih...grrrr.....dah sama jer dgn pokok tuh hijaunya...muahahaha.....

sijil dah dapat...insentif lain pun dapat gak..alhamdullilah.....satu inspsirasi tuk mama lebih bersemangat dalam kerjaya...In Sha Allah.....

Post a Comment