Wednesday, March 16, 2011

surprise !!! .....

tu dia,punya lah lama tarikh besday ku berlalu,baru hari ni aku nak buat entry pasal besday celebration itu hari...hahahah....ampun semua,sejak akhir2 ini,memangggg malassss sesangat rasanya nak menulis kat blog nih..x tahu lah nape...myb sbb hormon ibu mengandung melanda kot...hihihi...

k,mari kita start cite kita...pagi2 ahad lagi ibu dah ajak aku n en husbdand g berkelah kat tasik mardi..walaupun aku demam time tuh,tapi gagah jugak nak g...masa tuh,aku memang x jangka langsung kan...aku pun x berharap sbb faham tgh2 bulan ongkos pun ada kureng sikit...hahaha...


nih antara bekal2 makanan yg dibawa....ecu buat ikan keli n ayam bakar..sedap wei....ibu wat spageti n ada gak sandwich,mee goreng..hmm meriah lah jugak....

pemandangan kat air terjun mardi (air terjun cetek je),sila jgn tanya aku kat mana tmpat nih,payah aku nak terangkan...hahaha...cantik kan?...huhuh...


pelbagai aksi ahli family ku sedang mandi..aku jer yg x mandi...berbaring jer..x larat la wei...


hahaha..satu2 nyer makanan yg laris di pasaran adalah sambal kicap buatan en husband nih..sarawak mari tok...hehehe..aku pun x tau mcm mana nak wat,nampak simple...just tumbuk bwg putih n bwg merah,klu x silap la...then taruk kicap...tapi still x sama cam en husband buat...huhu..x pe,rasa nak mkn jer,suh abg wat ajer,leh kan bang?...huhuhu...

dah tu seterusnya dalam kul 3 cam tu,kitaorg pun gerak ke putrajaya..eh bila nak surprise nye nih?...kehkehkeh..sabar2....

ha kat sini lah aku kena surpriseeee....weee...kat mana?kat mana?...dah tentu kat taman putra perdana,putrajaya...dah la x berhias ape2,comot tul lah mak buyunng nih..aduiii..maluuu....nape x cakap awal2?...eh mana bolehkan,klu x,x jadilah surprise....kahkahkah....tgh cari mode nak tiup nih...


jom potong kek....saja jer aku ajak aryana potong sekali ngan aku..laju jer dia....

antara ahli keluargaku yg ada sama masa tuh....

terima kasih pada semua di atas surprise ini (tukang merancang ker,tukang beli kek ker,tukang makan ker,tukang tgk je ker,hahaha)....semua2nya lah...tq very much....muahhh...with lots of love... :)




No comments: