Monday, March 7, 2011

happy 26th besday...

alamak,x sempat nak wat entry pada 6 mac lah utk ucap besday pada diri sendiri...huhu..dah terlepas..siang tadi sibuk berjalan sana sini....tapi yg x bestnyer,aku sambut my besday dalam keadaan demam..start sejak hari jumaat tuh,bdn aku dah mula panas menggigil2....hari nih,dah beransur kurang sikit....actually,my besday on 6th march....tapi x pe lah...aku nak jugak ucapkan selamat hari kelahiran to myself... :)...tq jugak pada kwn2 yg wish my besday kat fb...maceh sgt2 kerana masih mengingati diri ini..cewah..jiwang la pulak....


gambar tuan empunya diri..nih gambar lama...gambar baru x bnyk la...baru aku perasan,sejak pregnant ni,x bnyk sgt aku snap gambar...mode nak bergambar tu kureng sikitlah...

p/s - nantikan entry surprise party from my family at putrajaya....

No comments: