Monday, March 28, 2011

makan - makan !!!

malam sabtu baru nih,saja jer gatal2 nak mkn luar..heheh..almaklumlah baru dapat gaji kan....aku selalu gak mkn kat kedai ni..sedap2 masakannya..tapi ampunkan daku yer,lupe lak ape nama kedai..heheh....


menu2 western coming soon kat kedai nih..best2...x yah g jauh,dekat je ngan umah aku kat bukit serdang ni..gerai dia on da way jalan nak g umah aku je.....leh dikatakan selalu gak aku mkn kat sini,smpai tokey kedai nih pun dah cam kitaorg...dah jadi cm kwn lak,huhu....

menu mlm tuh,sup ekor,kangkung goreng belacan,telur dadar n nasi putih..yg aku paling suka sambal belacan dia,fuhh meletup....


air plak sirap laici...buah laici dia bnyk lak tuh..puas aku mkn kongsi ngan aryanna...sejak akhir2 ni,aryanna asyik nak air merah aka sirap...huhu...


aku mkn berdua je ngan en husband..aryanna x nak mkn...biler ajak mkn,dia kata "ary sibuk la mama...haishh sibuk mengalahkan menteri...


hmm,benda alah ni lah yg buat dia sibuk sgt..sibuk dok melayan anak kucing tuh..eee...mana2 nampak kucing jer mesti nak main..x puas lagi ke syg oiii main ngan kitto n kitty kat umah atuk nun?....hmmm....ary2....


gambar ni ary yg tangkap.....nampak x buah laici tu?...besar2 kan...alamak terliur la plak saat dok tulis entry nih...nyum nyumm...

Post a Comment