Tuesday, March 22, 2011

ole - ole dari sarawak.....

tq..tq to my sister,ila...baru2 nih dia outstation ke kuching,sarawak..sonoknya ang weiii...g sana semua ditanggung..aku entah tahun biler la dapat balik srwk g...tgk budget la...mahal ooo tiket dia,klu x kumpul duit dari sekarang,non ado lah jawabnya dapat jejak ke sarawak g kan..hahhaa...eh,eh jgn...sian en husband aku nanti,x dapat jumpa mak ayah dia..mesti dia rindukan family dia tuh kan....klu aku kat tmpat dia, x dapat jumpa family aku lelama,ha mcm mana?...mau nyer nangis berguling2 kot...kuikuikui....


actually,ila memang selalu pegi outstation ke beberapa negeri...jaga booth utk karnival jom masuk U....dia keje kat upnm bahagaian akademik,sah2 lah keje nye tukang promote suh student masuk U kan..huhu...k lah jom tgk apa ole - ole nya....




ha ni lah dia...baju dari sarawak...siap pakej tuk kami 3 beranak ha....yg ada tulisan I LOVE SARAWAK tu,en husband nyer...lawa la...suke tulisan besar2 gitu...huhu..aku nyer warna hitam tuh...yg kecik tuh,of cos la aryanna punyer kan....sepasang ngan suar...


hahaha.tu dia..kantoi sudah kat mana aku snap pic nih...bantal,baju ary segala mala nampak...haha..ah lantaklah...sila fokus kan mata ke baju2 itu sahaja k...huhu...

No comments: