Sunday, November 28, 2010

kenduri kawin at bukit mahkota...

hahahhaa,actually nih cerita basi yg patutnya minggu lepas dah dikeluarkan...tapi seminggu nih x sempat nak wat entry2 baru,tapi bnyk cite nak tulis nih ....sibuk dgn menelaah buku ler,almaklumlah skrg tgh berlangsungnya ujian 2 bridging...sok tuk paper kimia lak....apa satu pun x study g...ye lah seharian hari nih,berkunjung ke MAHA 2010 n SUARASA TV9 kat MAEPS MARDI...jalan tetap jalan gak,study ker apa ker,hihihi ( cam mana lah nak skor paper kimia nih) ....



dapat jemputan kenduri kawin anak en md shah dan kak napsah (dua2 officemate aku)....kenduri kat bukit mahkota,area kwsn umah pakcik aku ( ecu )....pada 21 nov 2010 (ahad minggu lepas)...
g dalam kul 1.30....kawan aku ( kak g) tumpang aku sekali...masa smpai,punye ramai ler org..besar2 an gak en md shah nyer kenduri..khemah pun pnjg jer ( x amik gambar pun masa suasana majlis..ingat nak mkn jer,perut dah lapar gilerr ) ....


nih antara yg dapat masa kenduri kawin tuh....coklat n bahulu kemboja....sedapp woo coklat dia...aku tahan smpai balik umah baru nak makan,masa dalam kereta dekat nak cair dah..hihihi...



ni lah pasangan pengantin baru,diyana n saiful.....SELAMAT PENGANTIN BARU,SEMOGA BERBAHAGIA KE ANAK CUCU....






No comments: