Thursday, November 18, 2010

hepy bitrhday wawa......


hari nih,18 november adalah hari jadi aku adik yg no 3,wawa....nama sebenarnya noor hayatul azuwa...nama glamournya wawa.....huhu,umur dah makin meningkat wawa,bila mau kawin?...kuang3....cepat2 arr kwain,n then dapatkan kawan tuk aryanna..sian dia sorang2...hihihih..


nih dia besday girl,wawa....
sedikit info tentang wawa
skrg dia dah dapat keje kat taska koperasi islam UPM yg tempat aku nak hantar aryanna bulan DIS ni...dia ditugaskan sebagai pengasuh tuk budak umur 2 - 4 tahun...actually,masa sekolah dulu pun dia amik bidang asuhan kanak - kanak...boleh harap tuk jaga budak,aku selalu klu time aku ada ot sabtu atau ahad,wawa lah yg jaga anak aku....huhuhu....
so nanti x tau lah aryanna mcm mana,leh berdikari or not,sbb mak yangnya aka wawa ada kat situ sekali..huhu..nak wat cam mana,aku plan nak antar aryanna ke sini,dari tahun lepas g..tgk2 wawa pun dapat keje kat situ..2 dalam 1....huhuhu...
ucapan besday...moga dipanjangkan umur dan murah rezeki dan berjaya dalam semua bidang...aminn....
p/s : akan adakah surprise celebration for her?.....tunggguuuuu.......

No comments: