Friday, November 5, 2010

karok jamban.....

hahaha...nama x leh blah....actually pas g giant hari tuh, terus g mines...saja jalan2 cuci mata...ada something yg brharga aku beli kat situ...huhuhu...dah penat berjalan adik2 ajak g karok...hahaha...diorg jer yg karok..aku x...x de mood sgt hari tuh..aku anak beranak apa lagi gedik2 amik picas la..hahaha....kami karok kat apa nama tah pusat karaoke tuh,x ingat aku..location kat tepi pusat bowling..nama glamour karok jamban..hihihi..biliknyer kecik jer,muat la tuk 4 org kot...entah napa adik2 aku pakai karok jamban...haissh mcm2....



mama sempat peace g..jgn x caya pic nih aryanna yg snap k...



aryanna dan microphone nyer....huhuhu

mama yg syok sendiri ngan pelbagai aksi....

tgk tuh mak yang n mak ngah yang asyik masyuk nyer nyanyi....suara?...hahaha...sendiri mau ingat la...kuikuikui....

No comments: